• :

stat4u

2023-06-24, Wyróznienie Burmistrza Wolsztyna dla Adrianny Dolnej

SP Stary Widzim

21 czerwca w Urzędzie Miejskim w Wolsztynie odbyła się uroczystość wręczenia wyróżnień uczniom wolsztyńskich szkół podstawowych, którzy osiągnęli szczególne wyniki w nauce. Wśród wyróżnionych znalazła się nasza uczennica Adrianna Dolna. Serdecznie gratulujemy!

2023-06-23, Mistrzowie Sudoku

Tradycją naszej szkoły jest coroczny konkurs o Tytuł Mistrza Sudoku. W przeciwieństwie do innych łamigłówek, sudoku nie wymaga od gracza wykonywania żadnych obliczeń matematycznych. Trzeba wykazać się jedynie cierpliwością i logicznym myśleniem.

2023-06-22, Wycieczka do Krakowa

SP Stary Widzim

W dniach 14-16 czerwca 2023 r. klasy ósme udały się na wycieczkę szkolną do Krakowa i Zatoru. Kraków powitał nas deszczem, jednak nie zniechęciło to nas do zwiedzania najważniejszych miejsc w Krakowie. Następnie udaliśmy się do Western Campu w Zatorze, gdzie mieliśmy bazę noclegową w namiotach „tipi”. Drugiego dnia zaplanowana została wizyta w Miejscu Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau oraz Kopalni Soli „Wieliczka”, wieczorem część uczniów udała się na kąpiel w basenie. Ostatniego dnia z samego rana udaliśmy się do najbardziej wyczekiwanej atrakcji wycieczki - Energylandii. W ciągu 6 godzin korzystaliśmy z wielu atrakcji, które oferuje ten park rozrywki. Zadowoleni oraz bardzo zmęczeni wróciliśmy do Starego Widzimia.

2023-06-05, Wycieczka do Poznania

W piątek 2 czerwca 2023 r. klasy szóste  pojechały na wycieczkę do Poznania. Po chwilach pełnych emocji i niezapomnianych wrażeń w Escape room udaliśmy się do kina na poruszający film o pasji, chorobie i przyjaźni pt. Miłość pisana Braillem.

2023-05-16, Konkurs Matematyczny Kangur

SP Stary Widzim

16 marca 2023 r. odbyła się kolejna edycja Knkursu Kangur Matematyczny. W naszej szkole do konkursu przystąpiło 35 uczniów. Najmłodsi uczestnicy z klasy II mieli do rozwiązania 21 zadań, ich trochę starsi koledzy z klas III i IV – 24, a uczniowie z klas V – VIII aż 30. Zadania wymagały przede wszystkim umiejętności logicznego myślenia.
W tym tygodniu poznaliśmy wyniki i z wielką radością informujemy, że czworo uczniów naszej szkoły zdobyło wyróżnienie:Lena Weiss kl. 4, Weronika Grining kl. 4, Zuzanna Nowak kl. 4,  Maurycy Miśko kl. 8 a.
Gratulujemy i życzymy dalszych matematycznych sukcesów!

2023-03-21, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

SP Stary Widzim

Z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego obchodzonego 21 lutego uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie. Klasy IV-VI wykonały prezentacje, zaś uczniowie klas VII-VIII nagrali spoty reklamowe promujące język polski.

2023-02-13, Nabór do przedszkoli na rok szkolny 2023/24

Szanowni Państwo – rodzice dzieci w wieku przedszkolnym !

Dnia 20 lutego 2023 roku rozpoczyna się rekrutacja dzieci zamieszkałych na obszarze Gminy Wolsztyn do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych w szkołach podstawowych oraz punktów przedszkolnych funkcjonujących na jej terenie, na rok szkolny 2023/2024. Nabór odbędzie się przy wsparciu systemu elektronicznego.

1 « [1] [2] [3] [4] [5] [6] » 59

Alfa
Leonii
Tytusa

Kliknij aby powiększyć

Copyright © www.spstarywidzim.pl 2009 - 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.
"Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach,
pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia"